Blog za kosmate homo sapiense

| »

Vprašanja za kadilce

Objavljeno 20.08.2009 12:49 avtor snakekan

Tu imam par vprašanj, namenjenih kadilcem. Prosim vas, da odgovorjate iskreno.

 

  • Ali vam cigareti res nudijo toliko užitka, da niso nikakor vredni odrekanja?
  • Ali se je vredno zastrupljati za takšen čuten užitek? Če mislite, da je, potem vam sporočam, da ste po obnašanju na ravni živali, kajti one tudi se ne morejo upreti čutnim užitkom.
  • Ali res želite škodovati drugim z dimom iz svojih cigaret? Pasivno kajenje naj bi bilo še bolj nevarno od aktivnega; kar seveda ni izgovor za nekadilce, da začnejo kaditi.
  • Ali podpirate odvisnost? Ali menite, da je odvisnost nekaj dobrega? Če menite, da je nekaj slabega, potem trdite sami zase, da ste slabi.
  • Ali kadite zato, ker uživate? Če odgovorite pritrdilo, potem lahko iz tega sklepam, da podpirate počenjanje dejavnosti zato, ker prinašajo užitek. Torej podpirate tako športnike, naj še naprej uživajo v svojem »športanju«, kot tudi alkoholike, naj še naprej pijejo, kot tudi heroinske odvisnike, naj se še naprej fiksajo.
  • Zakaj nosite vedno s seboj cigarete, kamorkoli že greste? Če bi videli človeka, ki vsakič s seboj vzame, pa naj gre kamorkoli že, čokoladne piškote ter bi opazili, da jih zelo pogosto konzumira, ali ne bi pomislili, da je odvisen od njih? In ali ne bi opazili, da je človek zares odvisen od čokoladnih piškotkov, če bi jih zares ves čas vlačil s seboj v žepu ali torbi ali pa bi jih pač nosil v roki, ker ne bi imel ne prvega ne drugega? In ali ne bi, na koncu koncev, imeli takega človeka za odvisneža, bedaka, ki počne stvari samo zato, ker čuti nekakšno nujo, kateri se ne more upreti?
  • Ali bi še naprej jedli npr. čokoladne piškote (ali paradižnik ali karkoli drugega), če bi za njih dokazali, da škodujejo zdravju? Oziroma nekoliko predrugačeno: ali bi počeli nekaj, kar ste do sedaj počeli, še naprej, ko bi izvedeli, da vam ta dejavnost škodi? Če je vaš odgovor ne, potem vam sporočam, da je kajenje škodljivo. Če je pa vaš odgovor ja bi vas najraje poslal v tri pm, potem vam sporočam, da je pištola ali močna vrv lažja ter bolj učinkovita pot do samomora.

Če ste torej kadilec in ste hkrati tudi pametna (razumna) oseba, potem bi se morali, po prebranem blogu, odločiti, da nehate kaditi. Seveda je tu ta problem, da če ste zares pametni, ste to že ugotovili, še preden sem jaz to zapisal in posledično prenehali. Torej, če ste kadilci in ste prebrali ta blog, lahko sklepam, da ste bedaki.

  • Share/Bookmark
 

19 odgovorov na “Vprašanja za kadilce”

  1. Pris pravi:
    20.08.2009 12:55

    Ta zapis je ena največjih neumnosti na Blogosu v zadnjem času. :lol:

  2. snakekansnakekan pravi:
    20.08.2009 12:59

    Hvala. :D
    Verjetno zato, ker si sam kadilec, kajneda?

  3. hxc pravi:
    20.08.2009 13:02

    A to je tvoja alternativa nikotinskim obližem?
    Farmacevstska industrija se trese.

  4. schpellaschpella pravi:
    20.08.2009 13:04

    Jaz nisem kadilka, pa žal mislim isto. Verjamem, da je bil namen dober, ampak izpade pa res trapasto.

  5. Pris pravi:
    20.08.2009 13:20

    For the record: nisem kadilec in nikoli nisem kadil. ;)

  6. MarijaMarija pravi:
    20.08.2009 13:24

    Sem kadilka in tu so moji iskreni odgovori (jebiga, dolgčas mi je in mam čas za vsakovrstne nebuloze):

    1.Res. Včasih se sredi noči zbudim, tolk si želim cigareto. Bognedaj, da sem v kinu in se na platnu odvija film o kadilcih. Težko se premagam, da ne grem ven. Občutek užitka se izjemno ojača po težkih naporih, fizičnih ali psihičnih, dolgi pavzi in – klišejsko, priznam – po dobrem seksu.

    2. Vredno se je zastrupljati za čuten užitek. Za noben drug užitek kot čuten se ni vredno zastrupljati.

    3.Ne želim škodovati drugim. Prav tako si želim, da drugi ne bi škodovali meni s svojimi besednimi oslarijami, ki jih pasivno konzumiram dan na dan.

    4.Podpiram neodvinost, v vsem protislovju in oksimoronu, ki ga ta termin vsebuje, gledajoč na vse naše želje, potrebe in instinkte.

    5.Ne, imam dogovor s hudičem. Duše ni hotel vzeti, pa sva se pogodila za eno škatlico dnevno.

    6.Zato, ker škatlica cigaret vedno pride prav. Polivinilni ovoj lahko uporabiš, če moraš kako sporočilce pustiti na dežju (tako se ne zmoči). Uporabno je tudi za žrebanje (eno cigareto rahlo skrajšaš), polno škatlico se da lepo komu vreči v glavo, če te že ravno iritira, prazna deluje kot shramba za razpadle uhane in posmrkane robčke (za katere ne najdeš koša), da ne omenjam krajšanja vseh dolgih urah, v katerih lahko iz cigaret zgradiš fantastične skulpture. Vse je v kreativnosti.

    7. To je pa zapleteno vprašanje. Če bi vsi, ki predstavljajo škodo razvoju človeštva pošteno pogledali v špegu in se – rasi na ljubo – odstranili, bi se prebivalstvo pošteno zdesetkalo. ampak smo demokratični in empatični in napredni in dobrohotno omogočamo tudi neumnežem, da obstajajo. Najbrž se je kdaj v preteklosti izkazalo, da utilitarizem na dolgi rok ne da najboljših rezultatov.

    Zdaj sem prebrala ta zapis na blogu in.. aamm… mislim, da ne bom nehala kadit. Lahko sklepaš, da sem bedakinja.

  7. hxc pravi:
    20.08.2009 13:29

    5. odgovor je EPIC! :lol:
    tole je pa priceless, vzorčno gradivo za podiplomski študij sarkazma :lol:

  8. hyena pravi:
    20.08.2009 13:46

    še en debil, ki se obremenjuje z življenjem drugih…get a life dude! grem spušit enga na tvoje zdravje zdele, mentalni maloposestnik

  9. NoMercy pravi:
    20.08.2009 13:51

    sem kadilec
    odgovor/i: DA

    pobožna želja:
    da mi nekadilci ne zasedajo ljubkih prostorčkov v senčki pri lokalčkih.
    In naj se skidajo V lokalčke, ker jih zakon ščiti pred mojo razvado.
    ——
    Represija: pozimi vam pridem V lokalček pod nos prdnit, ker ste me poleti izgnali iz senčke, ki sem jo pozimi s čikom tako lepo čuval.

  10. snakekansnakekan pravi:
    20.08.2009 15:04

    Hxc: farmacevtska industrija mi je že, preko svojih posrednikov, poslala mnogo grozilnih pisem. Zadnja je vsebovala tudi bel prašek, ki je trenutno že na analizi in rezultati bojo znani čez dva tedna. (objavleni bodo pod rubriko “osmrtnice”)

    Marija: ne vem h kateremu hudiča si ti šla, da si se zmenila za ta “grozni pakt”, toda menim, da bi se lahko s kakšnim drugim zlodejem zmenila za bolj, recimo temu, zdravju koristno delo, kot bi to lahko bilo vrtnarjenje.
    Se pa strinjam, da škatlica od cigarete lahko pride vedno prav – dokler je seveda prazna. Če je namreč polna in jo nekomu vržeš v glavo, ne dosežeš ničesar bistvenega. Zato jo lahko napolniš s kamni in zagotavljam ti, da boš dosegla svoj namen v trenutku. Ne boš več rabila nobenega pakta s hudičem, da bi se te ljudje bali…
    Sicer pa tudi jaz podpiram neodvisnost. Neodvisnost od cigaretne odvisnosti namreč.

    Nomercy: tako kadilci kot tudi nekadilci imajo pravico biti v senci. Ali se ti pač zdi, da je kakšen čudežen Bog že izdal kakšen sveti pravilnik, kjer piše, da so lahko samo kadilci v senci?

    Hyena: če bi vsi skrbeli samo zase, ne bi prišli niti do kamene dobe.

    Pris: svaka čast.

  11. NoMercy pravi:
    20.08.2009 15:08

    @ snakekan:
    “Proti Kadilski” zakon izhaja iz skrbi za zdravje državljanov in zaradi tega propoveduje in kaznuje kajenje V javnih prostorih (lokalčkih … ).
    Torej naj bodo vsi, ki jih zakon ščiti => zaščiteni!!

  12. Zoran Železnik pravi:
    20.08.2009 17:02

    Glede na to da v nekem sosednjem blogu pravijo da je http://glavca.blog.siol.net/2009/08/20/med-geji-in-lezbijkami-vec-kadilcev/ bi moral spremeniti zadnjo besedo v zadnjem stavku. In pravtako v nekem sosednjem komentarju Niko Brumen pravi da tisti ,ki pokadijo manj kot dve škatli na dan, niso kadilci. Torej , kot nekadilec ergo NE bedak, bi temalce analiziral . Očitno ne kadiš, ne piješ, se ne drogiraš, ne športaš, ne maraš sladkarij in verjetno ne prenašaš povsod s seboj mobilca. Mnja… Je pa nadvse zanimivo, da se še vedno najdejo individue ki jim je tema zanimiva in vredna zapisa ali branja. Menda mi ni potrebno povdarjati, da se popolnoma strinjam z Prisom in hyeno.
    PS
    Tvoja pripomba na prvi komentar najbrže tudi kaj pove o tebi. Če se mekdo z nečem ne strinja ponavadi dobi od dušebrižnikov takoj nalepko : komunist, fašist….. kadilec..

  13. snakekansnakekan pravi:
    20.08.2009 17:38

    Vidiš Zoran, tole sem se spravil pisati, ker me motijo kadilci – ne toliko zaradi samega dejstva, da sami seb škodujejo (zaradi mene se lahko vsakkdo ubije, če mu je takšna želja), ampak ker jim ponavadi nikakor ne moreš dopovedati, da so odvisniki ter da se morajo potemtakem potruditi, da se rešijo te odvisnosti (katera odvisnost je namreč dobra?). Tako sem ta blog napisal kot nekaj, zaradi česa bi se kadilci lahko malo zamislili; nikakor pa nisem pričakoval, da bojo dejansko nehali. (ali moram dodati, da je razlog njihova slaba umska sposobnost?)
    In ko smo že pri umski sposobnostih, opažam, da so vaše na najvišji ravni, kar so kadarkoli bile v katerem koli veku: če namreč Niko Brumen reče, da so kadilci samo tisti, ki pokadijo vsaj dve škatlici, potem to absolutno drži.
    In če se ne motim, nisem nikdar Prisa obtoževal, da je kadilec. Sem ga zgolj vprašal, če je…
    In še najhuša stvar – tudi ti sam očitno spadaš med te “indivue”, ki so pripravljeni brati in komentirati bloge na to temo.

  14. Zoran Železnik pravi:
    20.08.2009 18:32

    Absolutno spadam med te individue. In, če verjameš ali ne, tudi mene motijo nekateri kadilci. Tisti verižni. Namreč, sem pristaš tiste – vsakega malo nikomur ne škodi. Pa če gre za cigarete, pir, občasen joint, zmerno športanje , čokolado ali pa porno filme. Ali pa pregled blogosa na 14 dni.

  15. afnaa pravi:
    20.08.2009 22:57

    Spet tema o kateri sem pisala in iskreno, bila veliko prizanesljivejša do kadilcev. V veliki meri sem se namreč izognila obtoževanja. Ki je nepotrebno, for sure. Daj mi povej, zakaj bi človeka nekadilca pravzaprav morali brigati kadilci in to zgolj zaradi kajenja samega? Pa ni to malo mimo? Kadiš? Kadi. Me čisto nič ne briga. Tudi, če se mi zdi kajenje nesmiselno. Koga pa briga, kaj si jaz o tem mislim? Tudi, če mu povem že stokrat slišana dejstva. Ker vse to že ve, pa vseeno kadi. Sama imam recimo malo morje razvad in slabih lastnosti. Tudi škodljivih, da ne bo pomote. Pa veš kaj? Zaradi njih sem takšna kot sem. Človeška.

  16. snakekansnakekan pravi:
    20.08.2009 23:13

    Zoran: se strinjam. Dokler se kadi (zmerno) malo, potem ni problema. Problem je, ko nastane odvisnost in ko se te odvisnosti nikakor nočeš ali ne moreš rešiti.

    Afnaa: kadilci morajo misliti na nekadilce zato, ker jih s svojim dimom zastrupljajo.
    Sicer pa imaš prav, nekadilci se ne bi smeli brigati o kadilcih. Pustimo jih, naj se sami zastrupljajo.
    Me pa znajo zelo razjezit zato, ker se zavedajo škodljivosti kajenja, ampak vseeno kadijo. Dobro se zavedajo svoje odvisnosti; ko pa pride na tapeto kakšna druga odvisnost jo pa spluvajo do konca. Imajo dvojna merila – ena zase in svoje kajenje, druga pa za ostale odvisnosti, za katere seveda menijo, da se morajo takoj odpraviti ter da so popolnoma nesprejemljive.

  17. dh pravi:
    22.08.2009 02:56

    tudi sam ne podpiram kajenja in ga ne smatram za ravno pametno ali pa potrebno početje, tako da se v tem z avtorjem strinjam. strinjam se pa tudi s tistimi, ki so v tem zapisu opazili napisane neumnosti.

    recimo, potreba po čutnem užitku ni lastna samo živalim, ampak tudi človeku. zaradi tega ni človek nič manj človek.tako da smo po tej avtorjevi logiki vsi ljudje na ravni živali. tudi avtor sam. druga stvar pri tem je tudi to, da imamo ljudje z živalmi skupnega še marsikaj, pa zaradi tega spet nismo nič manj ljudje in nič bolj na ravni živali.

    še bolj absurdna pa je tista trditev, s katero avtor pravi, da kdor kadi zaradi užitka podpira tudi vse ostale dejavnosti, ki so posledica potrebe po užitku. torej, v končni fazi bi po logiki avtorja kadilec podpiral tudi neka zločinska dejanja, ki bi se dogajala zaradi potrebe po užitku. tu je spet problem v tem, da imamo potrebo po takšnem ali drugačnem užitku vsi ljudje, torej potemtakem vsi ljudje recimo podpiramo narkomanijo in ne samo kadilci.

    smešna je tudi tista o samomoru, saj kadilci vendar ne kadijo zato, ker bi radi umrli, ampak, kar tudi avtor sam ugotavlja, zaradi užitka, oziroma odvisnosti. po tej logiki bi se recimo morali ubiti tudi vsi tisti, ki jejo nezdravo hrano, ki se ne gibljejo dovolj, ki so preveč pod stresom, ker pač to dokazano povzroča bolezni srca in ožilja ali pa raka.

  18. RadoRado pravi:
    22.08.2009 08:20

    Kadilci so odvisniki in bolniki, o tem ni nobenega dvoma.
    So tudi asocialna bitja. Ne zmenijo se za neugodja, ki jih povzročajo sočloveku. Brezobzirno kadijo tudi v prisotnosti otrok. Celo lastnim otrokom ne prizanesejo!
    Kadilci so večji problem, kot se zdi na prvi pogled.

    Dober prispevek Snakekan!

  19. snakekansnakekan pravi:
    22.08.2009 12:48

    Rado: Freud je že davna leta nazaj rekel, da je človek bolan. In ne samo kadilci.

    Dh: se strinjam. Moj zapis ni ravno zapisan kot znanstven članek in je poln takšnih in drugačnih sofizmov. Le-te sem pa zapisal zato, ker ponavadi razumni argumenti ne delujejo pri kadilcih.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

| »